doizerounuzero

// // 4 comments

Mai frumoasă

Oameni ale căror drumuri le-am purtat şi eu .....

„Apă de ploaie”...

Văd cu ochii mei că „Dumnezeu are ochii căprui”şi atât...

Poezie

Iubiri

Neiubire

Mai frumoasă

Dor

Dar din dar

Irish rain or irish pub..

Alhambra..roşu stropit

Lipscani...erotismul clipei

Tăcere

Singuratate imperfectă

Mai frumoasă

Mereu iubită...

Niciodata insă

Coafura rezistă

Eu ,Clipă în convenţia celor 365 de veşnicii,

Aceeaşi Diferită

Mai frumoasă

Sunt ...şi asta îi ocupă lui Dumnezeu pâna si ziua de apoi

La mulţi ani muritori, draga mea Lume!

La multi ani, Iubitule, oricine ai fi tu...

4 .:

Vania spunea...

Un doizerounuunu cât mai bun!

CELLA spunea...

La mulţi ani!
FABULOASO:)

anca spunea...

La multi ani, Vania! Spor !!

anca spunea...

Cella, ganduri bune pentru vemea ce veni-va...oricum s-o chema ea...clipa, an, vesnicie...